|
Atsisakyk mėsos – bėk nuo vėžio |
|
Ketvirtadienis, 09 Liepos 2009 09:49 |
Naujausi tyrimai teigia, kad žmonės, daug metų besidžiaugiantys žaliąja dieta, yra kur kas sveikesni nei mėsėdžiai. Jie turi mažiau galimybių susirgti vėžiu.
Naujausi britų tyrinėjimai įrodė ryšį tarp mitybos įpročių ir vėžio. Jie nustatė, kad beveik pusė vegetarų serga rečiau kraujo vėžiu nei mėsą valgantys žmonės. 12 proc. vegetarų rečiau serga ir kitų rūšių vėžiu. Jau seniai tyrinėjamas ryšys tarp skrandžio vėžiu sergančių ir mėsą valgančių žmonių. Eksperimento metu buvo tyrinėjami vegetarai, žuvį valgantys žmonės ir mėseėdžiai. Juo įrodyti senesni teiginiai, kad vegetarai ir žuvį valgantys žmonės skrandžio vėžiu serga rečiau. Tačiau kol kas nerastos šio teiginio priežastys. Ne iki galo nustatyta ir kraujo vėžio priklausomybė nuo mitybos. Tyrimas vyko neatsižvelgiant į tokius veiksnius kaip rūkymas ir alkoholio vartojimas. Mokslininkai skatina neabsoliutinti šio tyrimo prielaidų. Jie teigia, kad iki galo neištirta kiek mėsa kenkia sveikatai. O gal vegetarai sveikesni, kad jų maiste daugiau ląstelienos bei vitaminų. |